Tuesday, June 12, 2012

Perhhhhhhh

Xpe ar.. aku skodeng jgk la walopun terpakse menyamar.. Yg penting "berita terkini, hiburan sensasi".. Skurang2nye, idupnye baik2 je... Itupun dah cukup walopun sekadar dari jauh.. Hahaha, baik kan aku ni??? kekekek Wey, nape la aku rasa rindu sangat kat mangkuk ni. Dah la wat aku cemni. Patutnye aku tak patut rindu kat mangkuk tu. The worst case is, i cant stop from stalking his life. Adehhh, parox lah aku ni. Kena berubat dan berubah dengan kadar segera. Orang kata suruh let it go, tak yah nak dikenang2 mereka yang takde interest dengan kite. Aku setuju sangat pendapt tuh. Aku vote sesungguh2nya dengan pendapat tu. Tapi probnye, teori mmg senang nak di apply dripada amali. Nak mempraktiskan tu lah memerlukan daya usaha yang gigih. Hati yang keras macam batu. Ke mana ilangnya kebatuan hati aku yang dulu????? Lembik semacam je lately ni. The true facts is aku dah takut nak sayang orang lebih2. Bila aku dah start sayang, cemni lah jadinya. Sayang tah ke mana, kasih tah ke mana. Towards the end, kerja aku lak nak memujuk hati ni supaya being strong. Menggaruk mana2 quotation yang membina semangat. Menpsiko otak sendiri.. Fuh, banyak mende aku kena buat and re-build balik perasaan aku yang dah tercerai-berai tuh. Orang tgk aku sengih2, gelak2, bersikap bengong, mentol, merapu, etc. tapi itu lah dia yang sebenarnya. Menyembunyikan kesedihan. Hidup ni penuh dengan dugaan. Setiap hari akan di duga. Sape aku nak memilih-milih dugaan hidup aku ni. Ketentuan daripadNya yang aku memang takleh nak lari dari dugaan percintaan. Orang kata, part yang paling kite lemah, di situlah kekerapan dugaan akan selalu datang. Mayb aku dalam bab2 kerjaya or pelajaran hatiku kuat and strong will. That's why dugaan dari source tu kurang. Cuma bila melibatkan hati and perasaan ni aku lemah sesangat. Itu menunjukkan ketidaksempurnaan aku sebagai seorang insan. Kelemahan aku bila berhadapan dgn situasi yang melibatkan perasaan. Dari sudut positifnya, aku kena cari balik kekuatan untuk mengatasi kelemahan itu. Walopun takleh nak recover sepenuhnya, but sebagai seorang manusia aku takleh nak cepat melatah. Banyak lagi yang aku kena harungi. Mungkin aku belum cukup matang kot. Masih bersikap seperti gadis cengeng. Sikit2 nak nangis.. Sikit2 nak mengeluh.. Apa lah aku ni..

No comments: