Saturday, November 26, 2011

Menciii... Nantuknyeee

Aku kat dalam lab sekarang. Dengan mata ngantuk dan hujan pulak. Memang terbaek lah situasi sekarang. Ibarat dengan nasi himpit dengan kuah kacang. Kalau lah sekarang tengah kat rumah, memang selamat la aku tengah tidur sekarang. Sekarang baru aje pukul 3.26pm. Masih ade sejam lagi before masa habis.


Pagi tadi kerja, tapi half day pulak. Tak sangka Nadia Oliver datang hantar barang yang aku order hari tu. Tetapi apakan daya, barang Liyana Embun yang dapat dulu. Sebab Nadia Oliver cakap pada suatu hari di hari yang aku tak ingat bila, ayahandanya pinjam motokar untuk ke tempat kerja. Maka, ayahanda beliau memunggah keluar segala barang termasuk lah barang aku. So, aku kena tunggu lepas aku abis kelas dulu. Macam tak rajin pula sebab mata ni dah mengantuk.


Cik Nobita ni bila la nak abeskan lecture nya. Penat sungguh aku tunggu penyudah kata dari beliau. Apa yang dia lecture tentang SPSS, dah ibarat masuk telinga kanan keluar ikut hidung. Otak aku terus menerus menolak segala input yang dihantar.
Masa-masa macam nilah baru aku teringat semua kawan. Alangkah bahgianya mereka. Bila lah turn aku.

No comments: