Monday, June 25, 2012

Medusa


Hari Isnin hari yang memang tak ramai yang akan jatuh cinta. Sebab lambat lagi nak bertemu dengan hari Ahad. Hari ni aku datang dengan emosi yang tak berapa menarik. Sebab semalam aku tidur lambat. Aku buat aktiviti maraton korea drama. Pelakonnya ialah vocalist band CN BLUE ( aku lupa laks nama dia) dengan Park Shin Hye ( yang dalam drama You’re Beatiful tu). Layan sambil on9 YM. Tapi best gak sebab ada Shinobi rajin nak bertegur dengan aku. Lately ni aku selalu chat dengan Shinobi sebab dia suka panggil aku Hime- Sama. Hahahah tacing kejap. Tapi takde apa-apa je la. Aku selesa chat sengan Shinobi sebab banyak bagi “falsampah ternyata benar”. Beliau banyak membantu aku dalam memberikan pandangan bernas, logik dan amsuk akal.

Then after that, “Mr Adorable In A Unique Way” had called me. Borak-borak dengan beliau, ternyata dia stress sebab kerja bertimbun. Dan aku seperti biasalah menjalankan tugas pari-pari menceriakan hidup beliau. Banyak yang kami bualkan, half an hour kot dia called aku. Sambil gelak-gelak, aku intai juga kot-kot Shinobi reply YM ke tak. Hohoho….

Susah sebenarnya update entry sambil cover line. Mana taknya, boss aku asyik keluar masuk jamban je. Suis rosak ke ape? Kejap-kejap masuk toilet. Nak masuk toilet dia kena melepasi meja aku. Tu yang jadi problem, aku kena minimize. Bila minimize, time tu lak ilham aku mencurah. Dah kena potong stim. (=_=)

My corner partner is in heartbroken today. Well, good la I already told him, “expected the unexpected”. And it’s happened. Hopefully he’s being strong. Well, me and him got similarities in relationship matter. Both of us didn’t expect that the person we liked so much will do this kind of thing. And now, everyday if got time we’ll comfort each other how to be happy and start new story. Good luck my corner partner to find soul destiny: (^_^)Y

No comments: