Saturday, June 23, 2012

Aku delete dah..


(FYI: ini aku drafted 2,3 hari lepas and baru update post sekarang sebab 2,3 hari lepas network bingai kat rumah area S7SA)


Kisah aku suka Sharizal Razak bersambung lagi di episode akan datang. Sebab macam bese lah kan, hidup aku ni on off. Sekarang beliau sedang memencilkan diri kat Gua Hira’ mana tah. So, aku tak dapat menjejaki permata hati itu (puiii, kunnnunnn)... Amaran kerajaan: dilarang menggunakan ayat-ayat meloyakan tekak orang...


Jap selingan ; aku cukup hangin gile bila setiap kali aku nak menaip ke ape ke, mende alah mungek ni asyik-asyik prompt in and men”stuck”kan segala 8tviti netbie aku. Pilih “Task Manager” > “End Task” pun mungek ni tak makan saman.
Inilah si mungek itu. Stress tol la. Aku tak suruh scan pun dia rajin nak scan sendiri. Adesssssssssss

Ok sambung alik citer tadi. Bagi aku bace dulu katne aku stop tadi sebab aku ni cepat lupe. Citer si Sharizal Razak ni akan ada sambungan sekiranya beliau mencari aku semula sebab aku dah delete nombor beliau. Wkwkwkwk.. padam muka lhoo.. Inilah balasan yang harus beliau terima kerana melayan aku seperti banduan.. HaHAHA... Takde la, dia tak layan aku macam tu pun. Sebenarnya, kewarasan dan keegoaanku telah menetapkan kiranya beliau tu sesuai untukku, maka BALIKLA walau ke mana juo ekau poie’ ( pinjam loghat nogori jap coz beliau orang Nogori).. So, cite pasal dia terpaksa di “pause” kan sehingga beliau (sambil nyanyi lagu Misha Omar – Bunga-bunga cinta) .. kembalilah kepadaku, sayangila diri ini .. lallalaala.

Ok sekian, melaporkan carta hati hari ni dengan result kosong (+_+)

No comments: