Friday, September 3, 2010

Lycra

Duduk atas katil dabel deker yg belah atas sambil kaki aku berjuntai memikirkan ape yg patut aq taip ari ni.. idea mcm takde tpi takpe edisi sambungn Azli ft. Sazli ari ni aq teruskan lgi. Smlm aq jadi divider lak ant mereka. Aku rasa dorang ni kdg2 cam budak lom akil baligh pun ada.. Yg sorg ckp camni dlm note (komunikasi melalu note conteng coz lecturer tgh ngajar kt dpn), yg sorg agi ckp cmni.. Aduusss korang ni, bikin kapla aku fening aja.. Aku yg tersyepit..Kekekeh..

Smlm gak aq ngn Jayda kuar rempit jap kt area Hakim. Aku nk mkn puree ngn kacang dal. Tpi tokey ckp puree serve waktu pgi jek. Aiseh, slh timing lak. So, nak tak nak aku order mende len lak. Tpi take away la coz aku kurg gemar sbnrnye mkn kt tmpt2 yg rmai org.. Tak selesa & Jayda lak ajak aku tunjukkan tmpt mane Ira tempah tudung Lycra ari tuh. Kedai ni mmg spesel coz dia amik tempahan jahit kelopak tudung ikut saiz kepala kita. Therefore, pakai tudung dr kedai tuh mmg kemas & ngam ngam sui..Baru aku tahu saiz kepala aku ialah 9 iaitu saiz kecik or S. Plus, kedai tu plak bleh jahitkan tudung ikut warna or corak yg kita nak. Kira customize kan tudung la. Aku pun smlm jumpa selendang yg berpadanan nak match ngn baju raya aku.. Lagi stu kedai tu lak let say lau kelopak tudung kita dh rosak atau bhs pasarnya dah terpeleok and senget benget, boleh dtg ke kedai tu utk tukar kelopak yg kita nak tak kisah kaler ape skalipun.. Tpi nk kna jahit balik & upahnya dgn harga kelopak tuh RM10. Aku tak tahu lah mahal ke tak tapi ok la. Skurg2nya tudung yg dh terpeleok kelopak bleh diberi nafas baru dgn tukar kelopak nye ikut kaler yg kita nk.. Tu namenye recycle.. Kekekekeh

Aq yang xbrp nk minat ngn tudung Lycra selama ni dah mula jatuh cinta ngn tudung2 camtuh. I yelah, slama ni bila mak aku beli tudung camtu mcm tak cun je aku pakai. Tapi pkai tudung dr kedai tuh, rsa mcm cun sikit aku (hahaha, perasantan jap)

Aish.. lambt gi ke Subuh ni nak masuk.. Mata aku dh layu.. rasa nk tertido..Tpi tahan, sikit lagi wey.. T lau tido konpom terbakor Subuh.. Ahaaa.. dh bunyi azan.. Time to pray.. ngehehe

No comments: