Monday, November 14, 2011

PURPLE PILLOW

Tengah baik punye layan moody, tiba-tiba 001 datang bagi PURPLE PILLOW. Walaupun dari Mydin tapi hahahaha tersangatlah cantik menarik tertarik PILLOW ku gebu gebas. Kasal dan Kaliz tengok aje aku dapat pillow dari 001. Kekekekeek….

Memang itu hari aku ada cakap pada 001, pillownya sangat cantik. Dan aku request kalau nampak warna purple silalah belikan satu buatku. Dan akhirnya, sebentuk PURPLE PILLOW yang sangat gebu, lembut, sedap terhidang di depan mata. Waaahhh, tak sangka 001 belikan juga (tapi kemudian aku bayar lah juga price tu, sungguhpun boss aku ni baik hati, tapi kedekut juga.). Apa-apa pun boss aku ni memag besttttttt... !! (=_=)

Slowly mood aku kembali ke landasan yang betul. Aku kena cepat-cepat update ni kat blog, sebab kejap lagi nak gigih menyiapkan prizentension pow point yang corrupt tu. Ish ish, tak dapat lah aku tido time lunch untuk merasmikan PURPLE PILLOW tu.

No comments: