Wednesday, November 3, 2010

The Chance

Hari ini dengan semangat berkobar-kobar. Conversation aku dgn dia agak heavy sikit semalam coz aku sedang mengutip information tentang diri dia. Siapakah diri dia sebelum mengenaliku. Well, dia dah citer part dia a bit semalam so kira my luck la last night. Therefore, aku menjadi pendengar ajer semalam. Suatu rutin yang jarang aku lakukan bila dengan orang lain.

Apa-apa pun jawapan aku tetap sama. Takde perubahan pun walaupun pada mulanya aku agak tergugat. Well, bukan apa. Rasa macam hilang keyakinan sekejap. But when I come back to think straight. Aku dah pilih jalan ini. So, I’m going to stick until the end. Until Allah determine what’s gonna happen next. Walaupun dia ada cakap weather aku rasa bosan tak. So, jawapan aku ialah.. “Our story it’s just to begin. It’s too early to give up as I put a lot of effort to confess and senang-senang aku nak mengalah camtuh? Maybe kalau dulu, yes. Dulu aku tak certainty but now, selepas aku kenal dia, aku tahu aku akan cuba sampai ke akhir. Just give me a chance to prove it.

Coz if aku lepaskan dia sekarang, aku takkan jumpa lagi orang macam dia & dia juga takkan jumpa lagi pattern macam aku. We are completed each other. Aku faham the previous pain yang dia rasakan dulu susah nak cure. Takes time to heal. Itupun tak 100% but aku akan cuba yang terbaik untuk buat dia gembira dengan cara aku sendiri. Aku tak akan request dia untuk lupakan kenangan terindah dia dulu bersama dengan sebelumku. I just want to add more the sweet memory to him. Just give me a chance, dear.

Walaupun aku sometimes “giler-giler” but when its come to this matter I’m deeply serious. Just like u told me before, “U put a spell on me”. And now I feel the same, “U put a spell on me too”. So, we are even now. Both of us are under spell. Sekarang aku cuma kena put a lot of patient for me to gain back the trust. But it doesn’t matter. Take how much time you want to observe us as I’m a tough girl.

No comments: