Friday, September 3, 2010

Bayangan Gurauan Kasar

Pada mlm ini Sazli dgn sengalnye telah menimbulkan kemarahan Azli. Sepatutnye acara berbuka puasa berjln dgn lancar tpi dek krn kesengalan si Sazli maka semua jdi huhuhuhu... Azli dah ilang tak tahu pegi mane. Tah2 merantau ke mana lah jamban tuh. Tu lah Sazli bergurau tak hingat. Aku dh agak dah bila tgk si Sazli bergurau biawak ngn si Azli. Tgk, mkanan berbuka kitorang tak habis coz azli yg slalu habeskan.

Barulah nampk muka si Sazli yg serba slh. Azli tak mkn ape2 sejak berbuka. Aku, K.Nor, Naz and K.linda terpinga2 tak tahu hujung pangkal. Tiba2 je Azli blah bodoh.. Skrg Sazli tgh sibuk nk skodeng apa yg aku tulis. Pdm muka ko.. Buat lgi len kali. Huh..Dah tahu si jamban tuh sensitip tpi degil.. Buat lagi len kali.

Skrg aku ade dlm cls sambil memerhatikan group len wat presentation. Presentation psl Recruitment. Kak Rok tgh smgt menympaikan presentationnye. Lps abes cls, spatutnya aq jumpa somebody. Tpi aq tak mahu jumpa dia. Ini kerana dia adalah si &&*$#@ yg buduh n son of B&^$#. Aku suka kwn dgn org n sng mulakan perkawanan. Tapi aku cukup tak suka & benci pd shilaka2 yg buduh & bangang yg tak pikir tah2 besok ko nak mampus.. Pls la, life is short ok. Ko wat mende buruk ari ni ko rasa ko bleh gerenti ke esok tu ko idup. Tpi rsanye, manusia kufur jarang yg meninggal dlm bln Ramadhan.. Ini ikut teori aku la. Tak tahu la sahih ke tak. Hehehe

Kepala aku dah start berdenyut. Ni simpton2 awal nk cari bantal dan tido. Penat sikit aku rasa ari ni. Mata pun rasa mcm nk di gam2. Si Sazli tak abes2 skodeng tgk ape yg aku nk tulis. Dia nk sgt aku taip psl episode dia dgn Azli. Aik, dh blog aku, suka ati aku la nak taip ape.. Demi tak menghampakan aku add la sikit. Azli dh msuk cls n skrg dia pilih duk blakang sblh lecturer. Aku pandang dia sekilas tpi muka dia cam xde perasaan. Hohoho.. mcm2 peel kwn2 aku ni lah.. (Kumen ini di taip oleh Sazli slps mencuri netbook aku tdi. Sila bace luahan ati beliau, bkn aq yg taip..) à .2 la masalah nyer biler terlampau sensitive...ish..ish...ish....x paham aku biler kwn2 wat perangai mcm nie...padahal aku ok je walaupun kadang2 kwn2 gurau tahap dewa....x pe la....setiap org punyer perangai yg berbeza...2 la fitrah makhluk bernama manusia...klu semua sama je perangai x best plak nnti hidup nie...x mencabar katakan....erm...ape2 pun dlm bulan yg mulia ini aku dahulukan permohonan maaf kpd sesiapa saje yg baca blog ini yg knl aku,,maafkan la salah silap aku...aku nie suka bergurau...aku suka hidup nie ceria x suka dull tp xpe la mybe ader antara kwn2 aku yg x leh trima so sory sgt2....maaf zahir & batin & halal kan mkn minum aku...maner le tau ari nie adalah pertemuan terakhir antara aku & kwn2 semua...ish aku nie...blog si farihah tp aku plak yg ckp byk...kang bising plak minah kelate 2...huhuhu...ok kwn2 jmp lg di hari & waktu yg sama..ewah2...byk la...heheh

Ni kak nor plak yang menyelit. Adehhhh, paler akak dah berdenyut2 ditambah plak dengan peel budak2 nehhh...mau rasa ku hempuk dorang neh sorang2. Dah laaa bahan projek tak buat satu apa lagi....kang kalu angin puting beliung nehh tak reda2, HOW???

Pening achik taoooo!!! Tulun laaaa......

Aq melaporkan utk tatapan korang sekalian.. Bhahahak..

No comments: