Monday, April 12, 2010

Di dlm class daku berkarya

Wallawey.. bestnye title kat atas tu kan? But its true.. aku berkarya di dlm kelas MOC a.k.a EMOSI.. Memang beremosi sungguh bila brada slm cls ni.. Group aku bru je lepas present, penyakit gigil aku menjadi2 bila tiba turn aku nak dtg.. Tpi debaran sdh pun berlalu..

Skrg aku sdg gigih bertaip di sini sambil mataku liar memandang ke arah DR B yg sdg sibuk menfokus ke arah group lain present.. Manelah tau kot Dr B main "cikucak" kt blakang aku.. kantoi jer.. Presentation group itu ternyata tidak mampu menarik perhatian aku untuk fokus.. So, drp aku mengantuk lebih baik aku buat ni.. Hahaha.. Di kiri dan kananku juga kwn2 aku cam Kak Nor & Azli.. masing gigih juga dgn netbook memasing.. Group aku skrg ni dh jadi "3 Netbook Stooges" coz si Aly bru jer beli Lenovo netbook.. (skrg tgh berlagak sikit ngn aku coz satu feature netbook dia tu xde pd netbook aku.. Apekah itu? VERIFACE..) Veriface tu menurut katanye.. Netbook tu takkan boleh log in slagi muka owner tu tak boleh verified.. Aku terpikir lak.. let say muka tu tercedera ke.. kna asid ke.. cuke getah ke? gamaknyer xboleh on sampai bila2 lah kot.. Tpi xde lah aku nk mendoakan cmtuh kt org.. tak baik tau.. Aku ni hati suci punyer org.. tak sanggup nk doa camtuh.. hehehe.. Cma aku suka memikirkan negative side effect t'hadap sesuatu teknologi tuh.. Aiyo.. takkn nk tgk positive jer.. negative penting jg nk di value kan..

Kak nor lak kat sebelah kiri aku,. Dia tgh gigih membace forum kelolaan beliau.. Aku pn tak tau le ape yg menarik sgt forum tuh.. cube lah pegi ke Cari Forum .. Korg bace lah sendiri.. aku tak minat bab2 forum ni.. Trauma masih trase.. kenape? bace entry post aku yg sblm ni.. Lau tak phm means dat korang tak bace lah.. jgn le bce skip2.. tak fun.. ikut turutan ye anak-anak...hahah gelak lagi.. tak abis2 gelak..

Bila diorg tepuk tgn.. aku dgn smgtnyer tepuk jg.. tpi psl ape ye? lantak ler.. tepuk2 tgn.. bertepuk jgn segan.. skrg group terakhir sdg smgt present.. Aku cam biase lah.. lebih mementingkan taipan ini dr presentation mereka.. ape brg dehh..? ok ler.. idea kering lak.. seksok aku taip lagi ye..

paipai

No comments: