Tuesday, February 18, 2014

Yeah, Angah nak tunang...




Cak... Cak... Cak...
Hahahaha, dah masuk bulan februari tapi belum updet apa-apa pun. Ape citer I sekarang??
Hak Hak Hak... Takde.. Masih macho, lawa, bergaya macam biase ( Ohwmaigad, perasan aku dari dulu memang tak habis-habis). Takpe issue aku masih lagi normal. Ih ya, Angah – a.k.a adik jantan aku dah nak bertunang hujung minggu nih. Happy nya aku rasa. Macam aku lak nak bertunang. So, last week kitorang 3 beradik ( Aku, Angah, Achik ) keluar bersama, beli bekas hantaran. Tak banyak pun, 3 dulang aje termasuk bekas cincin.






Oh ya, sedang aku syok menaip blog ni, aku ade terbace entry adik aku (Kuwan) punye awek punye blog . Baru aku tau dorang dah broke off. Hmm, I’ve got nothing to comment la. Terus aku call mom tadi untuk bertanyakan kesahihan itu. Mom tau lama dah. So Mom advise kat dia suh mantapkan kerjaya dulu. Aku harap adik aku nan sorang tuh faham je lah konsep cinta zaman sekarang, “ When poverty knock the door, LOVE flew thru window”. Betul wat, bila takde duit, cinta takkan bertahan. Well, my bro. Now you’ve learned the lesson.  Apa-apapun life must go on.

No comments: