Wednesday, February 26, 2014

Mr. Laboo…

Title yang tiba-tiba menjengah dalam mindaku di petang hari tatkala masih lagi di ofis. Woaaaa.. eden kena stayback la.. Macam bese la, company aku ni jenis logistics. Selagi delivery tak setel, selagi tu la bontot aku ni melekat kat seat working table aku neh. Plus, aku pun masih lagi mengekalkan ciri-ciri staff yang berdedikasi, bertanggungjawab, bijak, pro aktif, great potential ( cewah, takyah nak menekan lift terlampau sangat ok.. Reader sumer tak tahan nak muntah..) Hahaha..

Mr. Laboo ni sebenarnya ehem ehem aku ( oh, malu lak nak declare, sambil  tersipu-sipu aku menaip. Eh, betullah. Tak bohong  Aku sedang tertunduk-tunduk malu dan tersipu-sipu. Puiii ). Aku sayang kat Mr. Laboo nih. Disebabkan beliau jugak la aku dah ambil keputusan untuk bersara dalam arena kaki pancing, kaki pasang spare parts, stok geli-geli. Dengar sini sumerr, aku sudah insaf dan berjanji takkan berpoya-poya lagi..  So tolong jangan datang menggoda.. Sesungguhnya aku takkan terjebak dalam godaan kalian..  Ahaksss... Ini macam dah buat pengumuman hari Raya aje..  Mr Laboo ni biase je orangnya. Well, takpe la, tak kacak di mata orang tapi paling comel dihatiku.. Hahahahaa.. Addoii, susah betul bila angau aku dah datang..

            Labu, labu.. nampak je buah labu terus tangkap imej Mr. Laboo aku.. Wahh, sedapnye Pai Labu.. Kek Labu.. Eskrim Labu.. Bingka Labu... Talam Labu..  Oh Labuci.. eh, salah itu bukan makanan.. Siri ting tong aku berakhir di sini.. oh yeahh

◉◞◟◉)    +     ♪ (´ε )

No comments: