Tuesday, August 31, 2010

Lucifer.. Lalalala

Semalam aku rasa happy sgt coz group research proposal yang aku wat dgn Azli dijadikan guide untuk group2 lain. Satu kepuasan yang tak terhingga coz aku wat menda tu 2 malam berturut-turut (wat sorang coz Azli ade function dgn family tunang dia, xpe bro, aku amat memahami...cewah )sampai waktu tidur yg amat aku hargai dan holiday kat rumah parents aku menjadi tidak berapa bermakna. Aku tak dapat nak tgk Astro dgn riang disebabkan mende tu juga.

Paling best, hasilnya wallawey. Puan Lecturer mula2 bg komen kata kitorang pasal theoretical framework yang aku draw arrow dia terbalik (ini 1st time antar kat dia nak kasi check flow sama ada menepati piawaian ke tak). Guess wat? Teruk gak kna kritik utk proposal pertama tuh. Additional lgi, group aku spatutnya 4 org, pastu tinggal 3 org, last skali sorg junior yg Azli jaki sgt sampai skrg blah bodoh masuk group lain, maka berdua lebih baik lah antara aku dgn Azli. Hahahaha..

Tpi kitorang tak kisah pun, sian gak kat group yang dak junior masuk tuh. Byk kena wat semula. Moral of the story, jgn derhaka kat senior, cium tgn len kali lau nk kuar dr group. Sediakan pulut kuning ke, wat official ceremony sikit.. Itu ibarat korang derhaka kat kakak ngn abg korang lah tuh.. Azli lak gelak cam setan jer. Tapi ape2 pun, conclusion aku nk ckp.. Memang TERBAEKK beb...Ngeeeehehehe

Balik je dr class semalam, baru aku mendapati bahawa semua hosmet aku yilek. (takde).. oh, aku duk sorang2 lah upenya.. Tacing kejap mood aku smlm mengenangkan di ambang kemerdekaan kna duk dlm bilik sorg2.. Waaa.. pastu tiba2 dgr bunyi letupan gunung berapi.. eh, silap bunga api yang mcm bedilan mortar, machine gun..Rupe2nya kat ICT S.Alam ade psang fireworks. Kuat maut bunyinya.. Aku tak dpt nk menyaksikan panorama yg indah itu krn kedudukan flat aku ni membelakangi ICT. Nak intai kut tingkap pun tak ley.. Flat depan ok lah, boleh nmpk.. Aku cma dpt dgr bunyik je. Masa tuh aku nak bg tau kat sorg member aku ni, betapa dktnya bunyi bunga api tuh dgn rumah sewa aku.. Berbulu je telinga dia, bila aku berlagak psl bunga api tuh.. Tapi tq la, sbb wat hati aku comfortable. Mmg kwn yg baikkkk,,.. Ngeehehe.

Pagi ni sahur, nyaris nak terlajak. Aku dh set kul 4.30am. Tpi, tah cmner ari ni xsedar kul 4.30. Aku terjaga 5suku. Dlm mamai2, aku ingtkn dh abis waktu. Bila otak dh centre blik, wei bru 5suku dowh, sempat sgt lah nak mkn. Aku panaskan tomyam & nasi. Pas makan iron baju jap coz ari ni lecturer aku sgt bermurah hati nak mengadakan kelas ganti pada hari public. Spoilt plan aku nak layan anime Naruto & Bleach. Dah la kwn aku bru je courier hardisk yg dia download dua2 citer tuh. Kna g class lak.. Tapi xpe, lps cls lau xde pape progress aku ley lah layan anime sampai lebam.. Tq.. mmg kawan yg baekkk...

Dah kul 6 dah, kna stop la.. Azan pun dah bunyi. Phm2 sudah.. ngeheheh..

No comments: