Saturday, August 24, 2013

Mock Recall oh Mock Recall

Hari ni hari Jumaat bersamaan 23/08/2013. Aku dan sorang kolik aku polo boss aku pergi Rawang. Ade meeting dengan customer pasal Mock Recall. Menatang ape Mock Recall? Tah la, boss dah suruh pergi, aku pergi tadah telinga je la.. Yang sorang kolik aku dah memang expert pasal mende tu rajinlah beliau bertanya itu ini. Aku since dat tak tau mende, melopong katak je la. Boss aku ni pun satu.. Kokyepun sayang bangat kat aku, tak perlu kot nak bawak aku ke hulu hilir macam pet. Pot pet pot pet aku membebel..

Tapi itu bukan mende utama yang aku nak mengutuk ni. Tak baik kan aku? Takpe, jangan ambik or tiru perangai aku yang tak bagus ni. Sayangi boss anda.. Hahaha

Boss aku ni memandu memang cara nak membunuh orang. Ape taknya, kete tengah speeding boleh terhuyung hayang lane tengah and lane kanan. Lepas tu jawab telpon lak. Agak-agak korang cemas tak? Mengucap panjang aku.. Bagai nyawa dihujung tanduk.. Plak tu dari Shah Alam ke rawang lalu NKVE. Perhh, seriau... Sempat gak aku update kat status FB kot-kot nyawa tak panjang.. Amit2x

No comments: